Liceul Tehnologic Capitan Nicolae Plesoianu
Glass by CrazyDesign Glass by CrazyDesign
 
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign
 
Pagina principala · Contactati-ne
 
Glass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Navigare
Glass by CrazyDesign
 
Pagina principala
Forum de discutii
Contactati-ne
Cautare
Scurt Istoric
Legaturi
Performantele elevilor
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Management
Glass by CrazyDesign
 
PAS
PLAN MANAGERIAL
RAPORT MANAGERIAL
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Oferta Educationala
Glass by CrazyDesign
 
NOUTATI
OFERTA EDUCATIONALA
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Scoala Virtuala
Glass by CrazyDesign
 
Prezentarea scolii
School Presentation (EN)
Performantele elevilor
Resurse materiale
Resurse umane
Scurt istoric
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Declaratii de Avere
Glass by CrazyDesign
 
Director
Director Adjunct
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Parteneriate si proiecte
Glass by CrazyDesign
 
PROIECTE SI PROGRAME EUROPENE
PARTENERIATE
Proiecte
ROSE-SMART 2018-2019
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
ACTIVITATI COMISII
Glass by CrazyDesign
 
Prevenirea si combaterea violentei
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
CONSILII
Glass by CrazyDesign
 
Consiliul de Administratie
Consiliul Profesoral
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Organigrame
Glass by CrazyDesign
 
Organigrama comisii
Organigrama liceului
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
SCOALA DE SOFERI
Glass by CrazyDesign
 
AUTOVEHICULE DIN DOTARE
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
CENTENAR
Glass by CrazyDesign
 
CENTENAR 1913-2013
Centenar galerie video
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Strategia CEAC
Glass by CrazyDesign
 
LICEUL TEHNOLOGIC “CAPITAN NICOLAE PLESOIANU’ RM VALCEA


I. INTRODUCERE


In conformitate cu prevederile legale privind asigurarea calitatii educatiei, se constituie si functioneaza Comisia pentru evaluarea si asigurarea calitatii educatiei in Liceul Tehnologic "Capitan Nicolae Plesoianu" Rm.Vilcea, denumita in continuare CEAC.

Misiunea CEAC consta in crearea cadrului conceptual, normativ si functional adecvat asigurarii si imbunatatirii calitatii educatiei in Liceul Tehnologic "Capitan Nicolae Plesoianu".

Strategia evaluarii si asigurarii calitatii educatiei in Liceul Tehnologic "Capitan Nicolae Plesoianu"este documentul care fixeaza, pe termen mediu, reperele generate ale actiunilor de implementare la nivelul institutiei de invatamant a sistemului de management al calitatii, in aria de competent si pe baza functiilor definite si in Regulamentul propriu de organizare.

Strategia include principiile, obiectivele, tintele/directiile de actiune ale CEAC. Acolo unde este necesar, sunt prevazute si termenele de materializare ale actiunilor concrete.

Pe baza reperelor conceptual si metodologice care fundamenteaza Strategia pe termen mediu privind implementarea sistemului de management al calitatii edutiei in invatamantul preuniversitar, scopurile proprii ale CEAC din Liceul Tehnologic "Capitan Nicolae Plesoianu" sunt:

1. Construirea unui sistem intern coerent si unitar de management al calitatii

2. Centrarea managementului calitatii pe valoarea adaugata si pe progres institutional

3. Fundamentarea managementului calitatii pe autoevaluare si pe dezvoltarea institutionala

4. Transparenta sistemului intern de management si de asigurare a calitatii

5. Imbunatatirea continua a calitatii demersului educativ-formativ

6. Flexibilitatea si caracterul evolutiv al sistemului intern de management al calitatii

7. Producerea si diseminarea, sistematic, de informatii coerente despre calitatea educatiei

8. Cointeresarea si asigurarea participarii intregului personal, a elevilor si parintilor in implementarea sistemului calitatii in educatie.

Demersurile imediate ale CEAC din Liceul Tehnologic "Capitan Nicolae Plesoianu" si, implicit, viziunea strategica proprie asupra sistemului de management al calitatii urmaresc doua coordonate fundamentale:

• dimensiune externa: asigurarea calitatii produsului finit - absolventul scolii,

• dimensiune interna: asigurarea calitatii proceselor interne orientate spre finalitatile actului educativ specific, in baza unui dialog constant pe verticala si orizontala, ceea ce presupune implementarea unui sistem propriu de autoevaluare a calitatii proceselor interne (proces educational, guvernare strategica, management operational s.a.).

Strategia evaluarii si calitatii educatiei in Liceul Tehnologic "Capitan Nicolae Plesoianu" este aplicabila, in principiu, pentru perioada de validitate a mandatului actualei Comisii de Evaluare si Asigurare a Calitatii Educatiei (CEAC.)

II. PRINCIPII ALE DEMERSURILOR CEAC


Toate demersurile specifice ale membrilor CEACE au la baza urmatorul set de norme generate, elaborate in concordata cu prevederile metodologiei de asigurare a calitatii educatiei dar si cu Standardele de calitate ISO si EQFM, recunoscute la nivel european:

1. Principiul omniprezentei autoevaluarii

Ciclul dezvoltarii unitatii scolare trebuie considerat un ciclu al calitatii si, ca urmare, cresterea calitatii educatiei trebuie sa devina, in mod explicit, baza intregului proces de proiectare/planificare realizat la nivelul unitatii scolare.

Ca urmare, mecanismele de autoevaluare vor fi prezente:

• in toata proiectarea si planificarea dezvoltarii unitatii scolare;

• in implementarea acestor proiecte, programe, planuri si actiuni;

• in functionarea concreta, de zi cu zi a unitatii scolare;

• in evaluarea activitatii curente si a indeplinirii scopurilor si obiectivelor propuse.

2. Similitudinea functionala a evaluarii interne si externe

Este evident faptul ca autoevaluarea trebuie sa asigure, in primul rand, realizarea principalelor functii ale evaluarii - anume:

• imbunatatirea activitatii curente - evaluarea trebuie sa fie oportuna, sa impiedice aparitia disfunctiilor majore si, in aeelasi timp, sa arate foarte clar ce a mers si ce nu in activitatile trecute;

• asigurarea feed-back-ului pentru grupurile semnificative de interes - rezultatele actiunilor trebuie cunoscute de catre elevi, parinti, cadre didactice, management, comunitate in ansamblul ei;

• revizuirea si optimizarea politicilor si strategiilor educationale de la nivelul unitatii scolare pentru ca acestea sa serveasca mai bine misiunii asumate.

3. Practicabilitatea

Prin sistemul propus de management al calitatii va fi promovat si principiul practicabilitatii, astfel incat sistemul sa nu devina birocratic. Ca urmare, procedurile de asigurare a calitatii nu vor ,,incarca" suplimentar cadrele didactice sau membrii echipei manageriale. Totodata, procedurile de asigurare a calitatii nu vor fi separate de procedurile normale de dezvoltare institutionala. Sistemele si procedurile de asigurare a calitatii nu reprezinta ceva in plus, nu sunt ,,paralele" fata de cele care asigura functionarea si dezvoltarea unitatii scolare, ci parte integranta a acestora.

4. Evitarea birocratizarii

In afara documentelor expres prevazute de actele normative, cantitatea de documente solicitate va fi redusa la minimum.

5. Principiul consistentei dovezilor

Dovezile activitatilor concrete de management al calitatii la nivelul tuturor subsistemelor institutiei (atat cele gestionate direct de CEAC, cat si cele detinute de cadrele didactice ori de responsabilii diverselor compartimente) vor avea urmatoarele calitati:

• valide: dovezile sunt semnificative si sustin punctele tari sau punctele slabe identificate;

• cuantificabile: sunt folositi indicatori de performanta interni si externi, sunt folosite atat cifre cat si procente si sunt clare si fara ambiguitati;

• suficiente: pot fi verificate prin triangulatie, si anume,exista dovezi din trei perspective diferite;

• actuale: dovezile sunt suficient de recente pentru a oferi o imagine precisa a situajiei la momentul scrierii raportului de autoevaluare;

• exacte: dovezile sunt atribuite unor surse identificate si verificabile. 6. Principiul increderii si al ,,prezumtiei de adevar" pentru declaratiile privind calitatea educatiei.

7. Implicarea intregului personal, a elevilor si parintilor in implementarea sistemului de management al calitatii.

Toate activitatile CEAC au la baza principiile generate ale calitatii cuprinse in Strategia Nationala.

La acestea se adauga, in demersurile concrete de observare a activitatilor didactice, si normele codului deontologic al evaluatorului.

 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Conectare
Glass by CrazyDesign
 
Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Apasă aici pentru înregistrare.

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă aici.
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
SCOALA ALTFEL
Glass by CrazyDesign
 
26-30 MARTIE 2018
15-19 MAI 2017
18-22 APRILIE 2016
APRILIE 2014
1-5 APRILIE 2013
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Revista Scolii
Glass by CrazyDesign
 
2017-2018
2016-2017
2015-2016
2014-2015
2013-2014
2012-2013
2011-2012
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
ACTIVITATI EXTRASCOLARE
Glass by CrazyDesign
 
2018-2019
2017-2018
2016-2017
2015-2016
2014-2015
2013-2014
2012-2013
2011-2012
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Concursuri
Glass by CrazyDesign
 
2017-2018 - Concurs National
2016-2017 - Concurs National
2015-2016 - Concurs National
2014-2015 - Concurs National
2013-2014 - Concurs National
2012-2013 - Concurs Interjudetean
2011-2012 - Concurs Judetean
2009-2010 - Concurs Judetean
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
Consiliere
Glass by CrazyDesign
 
CSAP
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Glass by CrazyDesign
CEAC
Glass by CrazyDesign
 
Componenta CEAC
Regulament CEAC
Strategia CEAC
Raport autoevaluare
Plan Operational
Regulament de organizare si functionare
Regulament Intern al Scolii
Ordin si Manuale
 
Glass by CrazyDesignGlass by CrazyDesign

Copyright © 2008 Liceul Tehnologic Capitan Nicolae Plesoianu